Доставка та оплата
1. Самовивіз (Дніпро)
Самовивіз по Дніпру під час зустрічі.
2. Доставка по Дніпру
Доставка здійснюється Новою Поштою або Укрпоштою найближчим до Вас відділенням та за її тарифами.
3. Нова Пошта
Товар відправляється моментально протягом 1-3 робочих дня.
Доставка здійснюється по всій Україні до складу « Нової Пошти » за тарифами вантажоперевізника. Пересилання оплачує покупець.
При замовленні по передоплаті, на складі « Нової Пошти » Ви оплачуєте тільки вартість пересилки.
У разі замовлення «накладеним платежем», ви повинні враховувати те, що крім вартості
пересилання додається вартість «накладеного платежу» за тарифами «Нової Пошти».
Після відправки на вказаний Вами контактний телефон від нас прийде SMS з номером
Декларації.
Відстежити рух відправленого Вам товару Ви можете на сайті « Нової Пошти »
ввівши номер декларації у вікно «відстежити вантаж».
Для отримання необхідно надати номер декларації, паспорт чи права.
Увага! Посилання зберігаються на складі «Нова пошта» безкоштовно у Вашому місті протягом
10 днів. Після закінчення цього терміну до вартості перевезення додається вартість зберігання.
ня 20% від вартості перевезення.
4. Укрпошта
Товар відправляємо моментально протягом 1-3 робочих днів на Вашу адресу.
Попередньо «Укрпошта» повідомить Вас про надходження посилки повідомленням на вказану Вами адресу. Якщо повідомлення не надійшло в заявлений термін, будь ласка, зверніться до Вашого поштового відділення.
5. Відправлення до країн СНД та інших країн.
Відправка товару лише територією України. Якщо у вас є знайомі або роственники на території України, то ви можете поросити їх придбати для вас будь-який товар.
Примітка: Деякі позиції товарів не можна надіслати збірною посилкою, тобто. деякі товари можна відправити лише окремою посилкою, оскільки такий товар може перебувати на допоміжному складі в іншій області України. Якщо товар вирушає з допоміжного складу, то покупець оплачує цей товар як окрему посилку, тоді менеджер вас про це проінформує.
Способи оплати:
1. Готівкою
При отриманні товару самовивізом у Дніпрі.
2. Поповнивши картковий рахунок «ПриватБанку»
Поповнити картковий рахунок «ПриватБанку» Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:
- переказати гроші з картки на картку через «Приват 24»
- поповнити у касі банку
- поповнити через термінал "ПриватБанку"
- перевести з картки на картку через банкомат «ПриватБанку»
Після оформлення замовлення через сайт або в телефонному режимі на вказаний
Вами контактний телефон прийде від нас СМС із номером картки «ПриватБанку».
При перерахуванні оплати на картку банку враховуйте розмір комісії, щоб на картку зайшла оплата, що відповідає ціні товару.
Після оплати повідомте до СМС або телефонного дзвінка (місто, прізвище, сплатило)
3. Післяплати
Оплачуєте товар при отриманні на складі " Нової Пошти ". Врахуйте, що при замовленні післяплатою, ви окрім вартості пересилки за тарифами Нової пошти, також додатково оплачуєте послугу післяплати за тарифами Нової пошти.
При замовленні післяплатою, уважно читайте опис до товару, дивіться характеристики та розміри, а всі питання та уточнення задавайте перед замовленням.
У разі якщо покупець замовив товар післяплатою, а потім "забув" про своє замовлення, відмовився від товару тому, що одночасно замовив товар у кількох інтернет-магазинах або виявився від свого замовлення з будь-яких інших причин (крім явного шлюбу), то покупець зобов'язується оплатити пересилання свого замовлення на дві сторони.
- Що станеться у разі якщо покупець зробив замовлення післяплатою, а після цього не забрав своє замовлення і відмовляється оплачувати пересилання товару в дві сторони? Телефон такого клієнта вважається "скомпроментованим", оскільки в цих випадках компанія несе невиправдані транспортні витрати.
- Згідно з виставленим рахунком
Надсилаємо по всій Україні!
+38 (093) 966-38-25